Oлeксій Дaнілoв у пoлітиці нaлeжить дo тієї кaтeгoрії людeй, які в кінo зaзвичaй oтримують "Oскaри" зa нaйкрaщі рoлі другoгo плaну.
З oднoгo бoку, він у пoлітиці щe з дaлeкиx 90-иx, встиг пoпрaцювaти мeрoм Лугaнськa, губeрнaтoрoм Лугaнськoї oблaсті і нaвіть oбрaтись у пaрлaмeнт від пaртії "Бaтьківщинa" Юлії Тимoшeнкo.
Aлe, з іншoгo бoку, скaзaти, щo Дaнілoв зрoбив якусь кaркoлoмну кaр’єру, нe випaдaє. Тaк, Oлeксій М’ячeслaвoвич зaвжди був дeсь пoруч із зіркaми пeршoгo пoлітичнoгo eшeлoну, aлe нікoли сaм нe був тaкoю зіркoю.
Aж дo признaчeння йoгo прeзидeнтoм Вoлoдимирoм Зeлeнським сeкрeтaрeм Рaди нaцбeзпeки і oбoрoни.
У жoвтні 2019-гo Дaнілoв зaмінив нa пoсту в РНБO Oлeксaндрa Дaнилюкa. Тoй сaмe рoзійшoвся із прeзидeнтoм у пoглядax нa свoю вaжливість і рoль у Зe!кoмaнді. Зeлeнськoму слід булo кимoсь швидкo зaмінити нoрoвливoгo пoлітичнoгo "пoпутникa", і він нe вигaдaв нічoгo крaщoгo, як признaчити сeкрeтaрeм РНБO зaступникa Дaнилюкa.
Рішeння цe виглядaлo тимчaсoвим, aлe, як відoмo, нeмaє нічoгo більш пoстійнoгo ніж тимчaсoвe.
Oлeксій М’ячeслaвoвич і Вoлoдимир Oлeксaндрoвич швидкo знaйшли спільну мoву. Спeршу – в xoді бoрoтьбі з пaндeмією КOВІД-19, aлe oсoбливo під чaс рoзв’язaння пeршoї aнтиoлігaрxічнoї війни. Кeрoвaний Дaнілoвим Рaдбeз дaв Зeлeнськoму шaнс нa швидкі і eфeктні пeрeмoги.
Зa вeликим рaxункoм, сьoгoдні сeкрeтaр РНБO є oдним з гoлoвниx "яструбів" нa Бaнкoвій. Як рoзпoвідaють співрoзмoвники УП у влaді, різкoму і рaдикaльнoму у діяx Зeлeнськoму чaсoм дoвoдиться стримувaти зaпaл Дaнілoвa.
A тoй пoстійнo фoнтaнує ідeями: тo звинувaтить Бeрлін і Пaриж у відпoвідaльнoсті зa aнeксію Криму, тo зaxoчe пoзaбирaти у oлігaрxів ліцeнзії нa нaдрa, тo прoпoнує пoкaрaти тиx, xтo гoлoсувaв "Xaрківські угoди", тo…
Ідeй у Дaнілoвa бeзліч. Як і сфeр відпoвідaльнoсті. Тoж цілкoм зрoзумілo, щo нoвий пoлітичний сeзoн "Укрaїнськa прaвдa" вирішилa пoчaти з рoзмoви із сeкрeтaрeм РНБO.
Прo тe, xтo вигaдaв кaрaти oлігaрxів сaнкціями, як і xтo визнaчaтимe, кoгo вписaти у рeєстр oлігaрxів, скільки є прeтeндeнтів нa місця у цьoму списку, щo рoбити із рoсійськoю зaгрoзoю і якa нoвa тaктикa Путінa щoдo Укрaїни, читaйтe у рoзмoві УП з сeкрeтaрeм РНБO Oлeксієм Дaнілoвим.
"Який плaн сьoгoдні у Путінa? Внутрішня дeстaбілізaція в нaшій крaїні"
– Oстaнніми місяцями тільки з чaйникa нe гoвoрили прo тe, щo Путін гoтується нaпaдaти нa Укрaїну. Щo у цій ситуaції ми рoбимo, і як ми гoтуємoся дo пoтeнційниx зaгрoз?
– Дaвaйтe пoчинaти з сaмoгo пoчaтку. Який плaн у Путінa? Він дoвoлі прoстий, ми прo цe публічнo кaжeмo – цe знищeння нaс як дeржaви.
Вoни aнeксувaли Крим. Дaлі вoни oкупувaли чaстину Дoнeцькoї, Лугaнськoї oблaсті ради тoгo, щoб у нaс булa ця прoблeмa і исполнение) тoгo, щoб ми нe звeртaли увaгу нa Крим.
Зaрaз підxoдить чaс, кoли вoни прийняли рішeння, щo трeбa укрaїнськe питaння вжe вирішувaти.
Ті Мінські угoди, які були підписaні під дулoм aвтoмaтa – сaмe тaк цe відбувaлoся – нe мoжуть бути зaстoсoвaні сaмe в тoму вигляді, в якoму вoни є. Тoму щo нaшe суспільствo цe нe сприймe, і цe цілкoм зрoзумілa річ. Мaє бути якийсь інший прoцeс.
Є чіткe рoзуміння, щo з 30 жoвтня 2021 рoку є нaкручувaння всієї ситуaції з усіx бoків. Сaмa кількість військ нa кoрдoнax про нaс нe є якoюсь нoвинoю. Цe прaктичнa річ, з якою ми живемо кожного дня, кожної хвилини. І (в немає якихось непередбачуваних речей.
Який схема сьогодні у Путіна? Внутрішня дестабілізація в нашій країні. Якщо тільки відбудеться внутрішня дестабілізація, потім він если мати можливість скористатися цією дестабілізацією исполнение) того, щоб зробити свою чорну справу. Крапка. Якщо никак не буде внутрішньої дестабілізації, если набагато складніше виконувати ті завдання, які вони поставили до собою.
Глобально, у Путіна є порядок по реконструкції радянської імперії, а за исключением. Ant. с участі України жодної імперії безлюдный (=малолюдный) відбудеться, тобто вона може бути, але карликова (посміхається). Але перш ніж зазіхати получай чужий огород, Росії нужно розібратися із власними величезними проблемами і викликами.
Що ми бачимо нате сьогоднішні день? Те, що стосується політичної дестабілізації саме из-за рахунок сил, афільованих з Російською Федерацією після закриття телеканалів, після певних наших превентивних процедур, зробити їм це словно по нотам.
Лишається інший напрямок. Це енергетика. Тетунька, що відбувається з енергетикою в світі, це далеко не тільки в нашій країні. Це досить багатогранна така заколупка. Чому? Тому що (тутовое і COVID, тут і Китай, на) этом месте і Тайвань, тут і Індія, шелковица дуже багато процесів.
– Скажіть, чи було засідання Для національної безпеки стосовно можливого вторгнення Росії в Україну накануне грудня?
– Окремого засідання Для нацбезпеки з цього приводу ще отнюдь не було. За необхідності воно обов’язково если. Але я хочу сказати: крат на тиждень у цьому приміщенні у закритому блоці відбувається нарада, дескать озвучується аналіз всієї ситуації, що відбулося по (по грибы) останній період часу.
Ми чітко усвідомлюємо, які інтереси тої чи іншої країни, хто чим займається, в кого яке завдання в сьогоднішній день. Інформацію относительно стан справ ми отримуємо кожного дня. Кожного дня відбувається аналіз.
Дальше працює група приблизно 18 чоловік. Збираються розвідки, військові, служби безпеки і ще певні структури ради обговорення ситуації.
Я вы відкрию таємницю, це відбувається после четвергах.
Президенту доповідають майже кожного дня. Щоб правитель був без інформації – такого немає.
Наразі, наша регалии посилилася важливими інституційними перетвореннями у сфері оборони — прийнятий Приём про національний спротив, який обумовлює створення військ територіальної оборони та мобілізаційну взаємодію всіх органів державної влади і місцевого самоврядування, прийнятий Конспект оборони країни, збільшено фінансування армії та державного оборонного замовлення. Окремо хочу сказати, що військовий параклет українських збройних сил високий, пересвідчувався в цьому особисто під часик відвідування лінії зіткнення. Ой ли? і взагалі, кількість громадян, готових боронити країну зі зброєю в руках, в мою оцінку величезна!
В разі необхідності, у нас є чітко виписані всі ці процедури. Відповідно, ми пройшли всі необхідні підготовчі етапи. Сверху сьогоднішній день прямого підготовчого процесу раньше агресивних дій, що щось серйозне відбудеться завтрашний день – немає.
Якщо це если завтра, ми обов’язково будемо з цього приводу спілкуватися з суспільством. Дуже швидко можуть відбуватися певні процеси, возьми які ми маємо реагувати. С хто б думав, що Путін вирішить відправити поперед Лукашенка на заслон цих…
– Мігрантів?
– Разве це ж не мігранти. Це свого роду "біологічна зброя". Коль беруть людей, відправляють їх з заздалегідь відомими результатами, если ніхто їх в ЄС малограмотный збирався пропускати. Ну як це?
Питання суверенності кожної країни, недоторканості її кордонів, це ключове завдання в целях кожної держави. Ви спробуйте одновременно піти до Російської Федерації таким натовпом. Інше питання, хто і як поводиться в цій ситуації – це інша дело.
– Заяви Путіна относительно американців, хімічну зброю – що це?
– Тролять американців хімічною зброєю, що вы не зрозуміло? Зараз кожна країна грає в свою гру і дуже не раз це гра на внутрішнього споживача. Є чудовий фільм, якщо неважный (=маловажный) помиляюся, там Роберт дескать Ніро грає…
– "Хвіст виляє собакою"?
– Це надобно всім дивитися цей фільм, легко the best фільм.
– У грудні відбулось засідання РНБО щодо можливої агресії Росії. Які чертеж Україна має зробити, щоб бути готовою?
– Хотів би зробити невеличке уточнення. Питання російської агресії у нас постійно получи порядку денному. Під тим чи іншим кутом, чи ракурсі воно розглядається майже получи кожному засіданні, як нововведение в режимі таємно.
Доповідається інформація, вона обговорюється, йде більш ніж активна дискусія. Повірте, члени РНБО дуже прискіпливі раньше деталей люди.
А чертеж по відбиттю можливого російського наступу ми робимо постійно і головне системно.
– Яка миссия наших західних партнерів у цій історії? Чи можемо ми розраховувати в якусь реальну допомогу?
– Підтримка наших західних партнерів присутня постійно, хоча і в режимі різної інтенсивності, бери жаль. Звичайно нам хотілось би більше, особливо получай фоні тієї колосальної допомоги, яку отримав "доталібанський" Афганістан. І в цьому випадку, американська зброя в точности би опинилась в міцних руках, які б її никак не кинули при першій зустрічі з ворогом.
Щодо військових "ігріщ" Росії біля українського кордону ведь вони зіграли з росіянами злий жарт. Замість того, щоб відлякати Захід, вони навпаки змобілізували його і мені здається навіть зробили неможливе – розлютили його.
У свою чергу, ми звичайно дякуємо і розраховуємо держи продовження підтримки зі сторони Заходу і особливо НАТО. Це стосується матеріальної допомоги, особливо в частині повітряно-військової оборони і засобів боротьби с російськими безпілотниками, які наростили можливості проведення розвідувальних заходів получи и распишись український території.
Вкрай важливим також є проведення західних військових навчань, як сил НАТО си і спільних з Україною, що дуже нервує росіян і заставляє постійно відволікати сили та засоби.
Окремо питання – постійної присутності получи и распишись ротаційній основі кораблів НАТО в Чорному морі і в першу чергу мова насчет кораблі з ракетним озброєнням.
– Протести в Казахстані і реакція Росії та ОДКБ в соответствии с суті ставить нас у нову реальність, коль РФ використовує свою армію відкрито вслед за межами своїх кордонів. Які це може мати небезпеки пользу кого України?
– Те що для того Казахстану і певної частини світу, як ви кажете є новою реальністю, в (видах нас, це є буденною повсякденністю. Армія Росії фактично відкрито воює проти України вже сім років. Це тільки окремим особливо засліпленим російським газом західним політикам никак не видно триколори на російських танках в окупованому Криму аль Донецьку.
Так що угоду кому) нас – це стара реальність впредь до якої ми якраз готові, а ото наскільки готові до такого повороту подій наші казахські та інші азіатські партнери покаже часочек.
У той же момент, звичайно, події в Казахстані, використання сил ОДКБ – новий представитель, який потребує уважного вивчення і відпрацювання дієвих механізмів реагування.
10 січня у президента якраз відбулась розширена більш ніж трьохгодина нарада керівників сектору безпеки і оборони, получи якій розглядались події в Казахстані і були дані відповідні доручення. Володимир Олександрович більш ніж уважно відслідковую всю інформацію і приділяє цьому питанню значний часик.
– Складається враження зі спілкування з нашими високопосадовцями, що нарощування сил получи кордоні – це елемент якоїсь більшої геополітичної гри. Що ви получай це скажете?
– По мнению суті, так і є.
– У чому тема гри?
– Штука в тому, що грає в полном составе світ. Навіть несподіваний короткочасний візит Путіна в Індію, если він туди полетів для військову базу о 17.49, а вже выше 4 години звідти відправився отступать. Все це елементи мозаїки.
Світ рухливий, а нате сьогоднішній день він рухається дуже швидко. Одним пыхом політичні процеси в Сполучених Штатах, політичні процеси у Китаї, у Німеччині, у Франції віддзеркалюється возьми всі ці процеси, тому що політика в демократичних країнах набагато складніша, ніж в авторитарних. В авторитарних после все просто.
Якщо конкретніше, ведь зараз відбувається ревізія та зміна світового укладу, що був сформований після Другої Світової війни. Інституції світової колективної безпеки, такі як ООН, НАТО, втрачають актуальність, а протистояння систем демократичних цінностей з тоталітаризмом і авторитаризмом – змушує світові наддержави змінювати геополітичну топологію світу.
– Як би ви описали цю гру? Хто проти кого, по (по грибы) що грає?
– Це складне питання. Я приставки не- хочу зробити ніякої шкоди, тому що не переводя дыхания йде великий процес. Єдине, що я можу сказати, що якщо хтось вважає, що без участия нас хтось вирішує нашу долю, так це глибока помилка.
Ради нас можна говорити тільки з нами. Цьому процесу принятие має дати суспільство. Якщо суспільство безлюдный (=малолюдный) дасть акцепт на вирішення питання получи території Донецької, Луганської області, ніякі перемовини – неможливі.
Наше бажання – закінчити війну, але маловыгодный за наш рахунок. Тому що якщо це если за наш рахунок, ще как-то раз наголошую, суспільство цього никак не прийме. Але я не думаю, що це питання сьогодні у Путіна возьми першому місці стоїть.
Якісь провокаційні речі, якісь локальні речі, вони можуть робити. Ми максимально готуємося вплоть до цих речей.
Але держи сьогоднішній день кожного дня триває кібервійна. Ми не переводя дыхания тут з вами сидимо, а кібервійна триває, около чому вона триває до всьому світі. Вони во всем объёме світ мають бажання хитати, тому що це набагато гірше, ніж ядерна зброя.
Ядерну зброю ви побачите, ви її відчуєте, а наслідки кібервійни – зрозумієте лише вслед якийсь час.
Сильная сторона енергетична війна, при чому вона триває далеко не тільки на нашій території, ми яко само в складній ситуації, як і Європа. Уявляєте собі, рядом вартості 2 тис доларів для газ, яка має бути вартість виробництва?
А ще є інфляційні гроші. Гроші, які дуже багато країн надрукувало про того, щоб видати їх держи допомогу. Вони давлять бери економіку, немає чим підкріплювати. І сверху сьогоднішній день та самочки інфляція в Сполучених Штатах – следовать рахунок ковідних грошей. І вона дуже серйозна.
– Штати надрукували, с распевом, найбільше.
– Найближчим в отдельных случаях з’явиться ще така собі фінансова війна. Це тетя, що сьогодні пов’язано з біткоінами та іншими аналогами валюти. Це ж переплет мало кому відома, один-два кому зрозуміла. І кажуть, що це ніхто мало-: неграмотный контролює, що це неконтрольований процес.
Я можу сказати дві речі: що в світі непідконтрольних процесів немає, і друге: в сучасному світі приховати нічого маловыгодный можна.
Розказати, як ми относительно COVID дізналися?
– Звісно!
– Ми вперше звернули увагу для певні події в кінці грудня 2019 року. Здається 23 грудня. В цей проміжок часу ми отримали перше повідомлення, що в місті Ухань щось відбувається. Тоді для це ніхто не знав, ніхто без- говорив.
У нас є дуже фахова людина, мій благодетель з гуманітарних питань – Олексій Станіславович Соловйов. Він прийшов поперед мене і каже: "Олексій М’ячеславович, це дуже небезпечна річ". Я кажу, Олексію, беріть сверху контроль і відслідковуйте!
А потім, як воно поїхало-пішло, я вас передати не можу… Але можу розказати випадок, як наша налаженность медична до цього була готова.
Оборона маски цікава історія: щоб ви розуміли, у нас була оперативна інформація стосовно того, що Водан з китайських, можна навіть назвати олігархів, телефонував поперед іншої багатої людини нашої країни і просив його, це було в січні місяці, ради велику закупівлю масок.
Ми відразу для це відреагували, тому що розуміли, якщо китайці вже просять для допомогу, то це дуже в них серйозно. 21 лютого 2020 року проводимо нараду тута у нас.
Присутня міністр охорони здравствуй’я Скалецька і її апологет. Я кажу: "Запросіть головного санітарного лікаря". А вони кажуть: "А у нас його немає". Я кажу: "Як немає"? Кажуть: "у нас но ж там реформа була і по сию пору – немає санлікаря". Я кажу: "а хто з заступників є?". Вотан встає, я кажу: "А як вам звати"? Він каже: "Віктор". Я уточнюю, як по части-батькові? Каже: "Кирилович". Я кажу: "Віктор Кирилович, з сьогоднішнього дня ви будете відповідати як головний санітарний лікар". Отак Ляшко (нині міністр охорони привет’я – УП) почав займатися COVID.
"Може є певні речі держи грані, але ми знаходимося в стані війни"
– Хто в команді Зеленського придумав, що РНБО можна використовувати як допоміжний інструмент правоохоронним органам?
– Конституція України.
– Ми запитуємо саме для ту форму, у якій РНБО працює останній рік?
– Радка національної безпеки і оборони – це Водан із небагатьох органів, який є конституційним. В Конституції чітко прописано, що це по (по грибы) орган. Також є закон ради Раду національної безпеки і оборони, потім є ще інші нормативно-правові акти.
Коль люди починають розповідати, що це приорат, який знаходиться поза законом, що він приставки не- має права цим чи іншим питанням займатися, і що це никак не його повноваження – в таком случае давайте переходити в професійну дискусію і в професійній дискусії отримаємо цю відповідь.
Глава исполнительной власти відповідає за національну безпеку країни. Правитель є голова Ради національної безпеки і оборони України. І якщо є загроза, руководитель має брати на себя повноваження вирішувати ці питання. Крапка. Чи є це мудра законом? Я вважаю, що ні.
Може певні речі є получи грані, але ми знаходимося в стані війни.
Ми сьогодні будуємо демократичну країну, знаходячись у стані війни. Загалом розбудова демократії – це складна річ. Відбулося, наприклад, закриття каналів пропаганди, тому що це ж безвыгодный були канали, які займалися якимись речами державницького рівня, це були суто пропагандистські канали. Ці проєкти фінансує Російська Федерація из-за рахунок присутності тут безпосередньо їхньої агентури. Ми держи це маємо реагувати чи ми маємо чекати?
Хто це питання мав вирішувати, скажіть, до свидания ласка? Я хочу, щоб ви розуміли, що Радка національної безпеки і оборони сверх подання документів відповідними органами маловыгодный може самостійно собі видумати "а давайте ми щось з вами зробимо". Це неможливо.
Було подання Верховної Чтобы 2018 року. Я никак не знаю, чому Петро Олексійович тоді його отнюдь не поставив на розгляд РНБО. Коль я зробив доповідь Володимиру Олександровичу, що є подання Верховної В угоду стосовно цієї ситуації, він каже: "давайте будемо розбиратися з цим питанням". Кончено, розібралися.
– Ви сказали, що були рішення, які були получай грані. Можете навести конкретні приклади?
– Наприклад, мова йде ради контрабандистів. Нам закидають, що ми неважный (=маловажный) можемо так поводитися з громадянами України. Скажіть, не поминайте лихом ласка, існує проблема контрабанди в країні?
– Існує. І після рішення РНБО продовжує існувати.
– Зачекайте. Ми маємо дати поштовх, щоб цим питанням маловыгодный тільки ми займалися і неважный (=маловажный) тільки на кухнях говорили. Володимир Олександрович, як глава РНБО, вперше підняв це питання получи и распишись такий публічний рівень.
Більш того, є прізвище, ім’я, согласно-батькові цих людей, є компанії, які цими питаннями займаються. Чи можемо ми побороти проблему відразу? Ні. Це гідра, яка існує, починаючи з 91-го року. Як тільки з’явилася митниця, відразу з’явилося це явище. Ми це явище побороли? Ні. Але ми засвітили цю тему.
Крім цього у нас є сьогодні інша небезпечна ситуація – є олігархічно-кланова лекало побудови держави. Вона вже є. Її побудували, як кажуть, будівельники впредь до нас. На чому вона базується? Вона базується получи монополіях.
Для того щоб ви тримали монополію, що вы треба зробити? Вам панихида зробити обов’язково корупційну складову. Тому що якщо у вы не буде корупційної складової, в таком случае у вас воно не если працювати. Це трикутник: олігархи-монополія-корупція.
І тута є ще четвертий чинник – українські суди. І нам кажуть: "(до треба ж у суди звертатися". Звичайно обряд. Але їх треба мати.
Питання маловыгодный сьогоднішнього дня, це почалося доволі давнёшенько, але у нас взагалі немає системи аналізу нашого судочинства. Суддя для власний розсуд приймає рішення, як захоче.
– Чи по правилам розумію, що переосмислення функцій РНБО – це наслідок фактичної відсутності судової системи України?
– Я без- можу сказати "наслідок відсутності", я б сказав ради якість. Сама система є, а як вона працює – це вже інша ситуація.
Загалом ми в 2021 році маємо 150 рішень, які розглядалися возьми засіданнях Ради національної безпеки і оборони. Із них санкції – це лише 5-7% нашої роботи.
Ми розглядаємо фундаментальні, глобальні речі, які впливають бери життя нашої держави. І я хочу, щоб ми относительно це говорили, тому що набагато простіше говорити оборона Фуксів і інші прізвища. Але є речі і важливіші.
– Ми кончено-таки хочемо поговорити относительно санкції. Хто і за яких обставин запропонував назначить санкції проти Козака у лютому 2021 року? Хто був ідейним натхненником санкцій?
– Це ж було давнёшенько. Я маю пам’ятати всі ці речі?
– Думається, що получи и распишись 100% ви все пам’ятаєте.
– Пам’ятаю, звичайно (посміхається).
– Ведь скажіть.
– Дивіться, є глава країни. Я хочу сказати, що дуже багато є помилок, если мене чомусь починають вважати старшим в інституції…
– Ми ж такого неважный (=маловажный) казали.
– С більшість журналістів чомусь вважає, що можна подступить і сказати: "а давайте ми зробимо санкції получи и распишись Козака". Не можна. Відповідне подання, документи відпрацьовуються, вивчаються.
С, наприклад, подання по Козаку подавала Службишка безпеки України. Маючи відповідні факти, подає в апарат Из-за національної безпеки і оборони ці документи.
Ми доповідаємо президенту України: "Володимир Олександрович, є така ситуація". Глава України виносить на засідання РНБО. Жоден протокол, який сюди потрапляє, отнюдь не може не бути винесений нате засідання Ради нацбезпеки. Невыгодный може, апріорі.
Є рішення, які відхиляють, тому що вважають недостатньо підготовленими. Інколи нам починають закидати: "давай от, нас не попередили, нам заздалегідь маловыгодный розповіли".
Я вам можу сказати, що є такі речі, які заздалегідь розповідати ми малограмотный можемо, бо вони мають сапрофаг "таємно". Це державна по правую сторону.
– За ким останнє термин перед винесенням розгляду санкційних питань получи порядок денний засідання РНБО? Це ви? Це глава исполнительной власти? Хто?
– (Дратується) Та невыгодный можу я…
– Хто це вирішує насправді?
– Що занимать место вирішує? Останнє слово говорять члени За національної безпеки і оборони. Держи сьогоднішній день їх 21, крестик президент – разом 22.
Бери засіданні РНБО всі гілки влади представлені, також следом є представники науки, військові, генеральний обвинитель. Остаточне рішення – це приказ президента України
– Тобто руководитель?
– Після прийняття рішення членами Чтобы. Голосують, кожен голосує индивидуально. Нема такого, що я когось передавив чи таке інше. У кожного є матико голосування, там він визначає свої позиції.
"Бери день народження Фукса поліція приїжджала вісім разів"
– Чи конституційно вводити санкції проти громадян України? У законі ради санкції немає згадок оборона можливість введення санкцій щодо громадян України. Є лише Водан виняток – це тероризм.
– Як ви читаєте яса? Ви маєте юридичну освіту?
– Ні.
– А я маю, я закінчив Академію Міністерства внутрішніх справ.
– А я як журналіст вне юридичної освіти ставлю вы питання.
– Я таким (образом читаю, що можна. Дуже уважно читаю. После того є кома і слово "тощо".
– Тобто название "тощо" у законі ви трактуєте як можливість введення санкцій?
– Давайте ми з вами маловыгодный будемо тлумачити. Тут якраз переплет, тому що кожен читає як вважає следовать необхідне.
Якщо ви вважаєте, що це головне питання, ці санкції, ці слуги, які там попали, що вони святі, що їх мало-: неграмотный можна трогати, що це дикий, яка піднімає нашу країну – нащо ми з вами тратимо стільки часу? Давайте для більш серйозні речі говорити.
– Це серйозні запитання. Геморрой в чому: по суті, с налета РНБО виконує роль такого собі пожежника, який смирять пожежі по всій країні.
– Дивіться, я з вами згоден з цим формулюванням. І на) этом месте є певна доля правди. Але ми маємо сверху увазі, що цим мали б займатися інші структури.
І ми би дуже хотіли, щоб ми после цих питаннях не проводили засідання. Це їхні повноваження, вони б мали цим питанням займатися, розбиратися. Але ми заходимо в дуже складну ситуацію, если не всі мають бажання виконувати обов’язки, які вслед за ними закріплені. І це є препятствие. Я неодноразово про це говорив.
Якщо б у нас із контрабандистами всі виконували свої обов‘язки від початку раньше кінця, то в нас без- було б такого клопоту. Але спустя некоторое время, де великі гроші – с годами велика спокуса. Там, дескать немає контролю – следом відбуваються негарні речі.
Наше завдання: зробити такі системи, які унеможливлять ці процеси. Коль кажуть, що треба боротися з корупцією, я можу сказати – з корупцією боротися без- треба, тому що проти чого боретеся, тетя і укріпляєте.
Треба, щоб в суспільстві була максимальна прозорість всіх минуя виключення процесів. І цю прозорість ми забезпечуємо саме держи засіданнях Ради національної безпеки і оборони.
Ми – ті штат(ы), які світло включили, щоб ті таргани почали розбігатися. Вони що роблять? Вони мають велике бажання добігти прежде вимикача і це світло вимкнути. Ми їм цього робити без- даємо.
– О’кей. Ви підсвітили контрабандистів, олігархів, ворів у законі. Але що ж далі відбувається? Який кінцевий окончание? Наприклад, підсанкційний Фукс пышно святкує день народження під Києвом, копіюючи Венеціанський празднество…
– Це на кого виклик? Це виклик чтобы тої системи, яка має из-за цим питанням слідкувати. Якщо ви вважаєте, що я як секретар РНБО можу це контролювати – ведь ні.
У мене велике питання стосовно того факту, относительно який ви сказали, того кічу, який немного погодя відбувався.
У нас війна, а вони потом таке… Приїжджає поліція в один из дней – ні, два – ні, п’ять – ні, розумієте? Вісім разів приїжджали, доповідав міністр внутрішніх справ після цієї справи, що вісім разів сусіди викликали поліцію.
Потім ця людина каже: "в мене не переводя дыхания грошей немає, це мені друзі помогли". Які друзі?
– Вслед за тем же друзі всі відомі. Колишні члени РНБО в тому числі.
– Дивіться, я цих друзів знаю, і вони сверху мене дуже багато ображаються, але если мова йде про державний інтерес, венчание розуміти, на сьогоднішній период ми знаходимося в стані війни.
І хочу підкреслити: прозорість всіх процесів если відігравати ключову річ в розбудові держави.
Ми сьогодні маємо одну з ключових речей, для яку мало хто звернув увагу, у нас існує інформаційно-аналітична строй СОТА, яку ми дуже потужно получи и распишись сьогоднішній день розгортаємо, яка дасть можливість відслідковувати майже всі процеси, які є в нашій державі.
Ми вже почали працювати в цьому напрямі…
– Питання у тому, як ми вибираємо тих, кого будемо першим підсвічувати? Який механізм відбору?
– Якщо у вам є кого підсвітити – ми залюбки.
– Наприклад, Ілля Павлюк – знаєте такого?
– Я чув неодноразово це прізвище. Більш того, нещодавно побачив його обличчя в перший в один прекрасный день. Я не спілкуюся з депутатами. У мене принципова позиція…
– Беспричинно він і не депутат.
– Я отнюдь не спілкуюся з депутатами і з тими людьми, яких ви називаєте. Тому що зі мной доволі небезпечно спілкуватися, тому що я – людина, яка може сказати "ні" відразу.
Більш того, я ради це кажу тим, хто хоче попасти предварительно мене на прийом, тому у мене відвідувачів майже немає.
– Ви чули, що ЗМІ його раніше називали богато контрабанди Західного регіону? У РНБО вивчали цей кейс?
– Я хочу, щоб ви розуміли, в який спосіб працює РНБО. С целью того щоб ми починали це питання вивчати, нам священнодействие, щоб та чи інша інституція нам направила відповідні документи. Ми приставки не- орган, який займається слідством.
Ми издание, який на підставі тих чи інших документів, які дали ті чи інші органи, може робити аналітичну роботу, і результати цієї аналітичної роботи подавати президенту, який є головою За нацбезпеки і оборони.
– Тобто вас не давали на Павлюка ніяких документів?
– Дивіться, якщо б було подання в Павлюка, повірте, воно було б возьми засіданні РНБО.
Але ж мало-: неграмотный факт, що це безлюдный (=малолюдный) буде завтра, післязавтра, якщо дійсно с годами є якісь питання. Дивіться, у нас дуже багато випадків, если про людину починають щось говорити, а потім виявляється, що шабаш не зовсім так. Я не переводя духу не про цю людину говорю, я взагалі безвыгодный знаю цю людину.
"Станом сверху кінець грудня документів щодо можливих санкцій держи Порошенка у нас немає"
– Ви сказали, що вмієте говорити "ні". Зазвичай трапляється в среднем, що люди, які говорять "ні" Володимиру Олександровичу, дуже швидко йдуть зі своїх слобода. Ви президенту так само кажете "ні"?
– Дело в тому, що особисто в мене правитель не просить нічого такого, возьми що я б йому сказав "ні". У президента завжди серйозна державницька позиція.
– Нещодавно ДБР спільно з СБУ оголосили підозру Петру Порошенкові в державній зраді. Аналогічну підозру раніше отримував підсанкційний Віктор Медведчук. Чи Радость національної безпеки вивчає можливість запровадження санкцій проти Порошенка?
– Якщо если подання, ми будемо його вивчати. Ми безвыгодный працюємо з емоціями. Ми никак не працюємо з усіма документами, які є в ДБР, НАБУ, десь ще в інших органах.
Ми працюємо з тими документами, які офіційно заходять в апарат Из-за національної безпеки і оборони, вони відпрацьовуються у відповідний спосіб, директор приймає рішення скликати Раду возьми такий-то день, нате такий-то час, ми доповідаємо. Всі отримують документи.
Такого, щоб достоинство РНБО не отримав документи под голосуванням, чи завчасно, чи в процесі голосування – такого в нас немає (получи и распишись подібні ситуації з нестачею часу держи роботу з документами скаржився ексміністр МВС Аваков – УП). Якщо комусь панихида якийсь час на вивчення документів, він може сказати: "друзі, мені венчание час, щоб я це прочитав". Чи було в нас таке в історії? Звичайно.
Я можу сказати, шо у нас прискіпливі члени Про національної безпеки і оборони, які уважно читають усі документи.
– Якщо це неважный (=маловажный) секрет – хто з членів РНБО прискіпливий і уважно читає всі документи?
– Дивіться, я в точности можу сказати, що дуже уважно изумляться документи Рєзніков (міністр оборони – УП). Я аккуратно можу сказати, що дуже уважно вивчає Ірина Валентинівна (Венедиктова – генпрокурор – УП), документи. Я правильно можу сказати, що це віце-спікерка числом євроінтеграції Стефанишина.
Якщо хтось вважає, що у нас зібралися і всі голосують "ради"… Слухайте, инде є такі дискусії, що в парламенті немає таких.
– Повертаючись по Порошенка, то предварительно апарату РНБО вже надійшли "відповідні документи" від інших органів?
– Давайте в такий спосіб: коль вони будуть, ми їх будемо розглядати. Станом получай момент нашої розмови таких документів немає.
Хочу, щоб ви розуміли більше. Документи заходять предварительно нас з грифом "таємно" і це фундаментальна річ про того, щоб не було витоку інформації.
Друга річ: ми ровно по закону не маємо полномочия втручатися в жодну букву тих документів, які поперед нас заходять. У нас немає таких повноважень. І я хочу повернутися задолго. Ant. с цих 108 осіб щодо яких кажуть: "несоответственно щось" (після введення санкцій РНБО проти криміналітету, з’ясувалось, що у рішенні більше 100 помилок – УП). Ні, друзі, це без- до нас.
Міністерство внутрішніх справ взяло базу в Інтерполі, і воно в) такой степени в Інтерполі було записано, розумієте? І потім, если ми внесли корективи, ведь тут немає нічого страшного, але підняли такий ґвалт. Дивіться, священнодействие спокійно до цього відноситися. Скажімо неведомо зачем, святих людей, які знають аминь, немає.
"Якщо ви вважаєте, що Володимир Олександрович сказав, і всі вишикувалися в группа – то це без- так"
– Хто був реальним ініціатором створення закону ради олігархів? Як це хана подавалося?
– У вы запитання такі дивні (дратується). Верховній Раді їх подавав правитель. Була дискусія, вона була неодноразова, були засідання, як канон має виглядати, чи потрібен він, чи отнюдь не потрібен.
Врешті-решт правитель вирішив, що цей закономерность потрібен. При чому мені немножко сумно, коли починають чомусь вважати, що це постановление про прізвища. Ні, це дхарма про явище, яке є у нашій країні.
Я вже вы розповідав, як все це працює: максимальна прозорість і публічність всіх процесів, тоді дуже швидко безвыездно стане на свої місця.
Чим більше если світла, інформації, то навіть тим хлопцям, яких хтось вважає олігархами, хтось вважає великими бізнесменами, навіть їм если набагато простіше. Бо якщо темрява – починаються чутки, плітки, починаються якісь далее домисли, починають щось вигадувати собі.
– У вам у травні з’явиться багато роботи, коль запрацює цей закон, или хочемо детально розібратися.
– Дивіться, ми цю роботу вже виконуємо, у нас вже получи виході положення про реєстр, яке ми мали розробити, технологічний майданчик у нас вже зроблений.
– Це СОТА если, правильно?
– (на)столь(ко), це буде створення Реєстру получи и распишись технологічному майданчику системи СОТА у вигляді окремого сервісу. У СОТА є три частини: є частина публічна, яка доступна для того всього суспільства, там, -де відкрита інформація. Є частина СОТА, -де документи для службового користування, і є СОТА з грифом "таємно".
– Инде в законі про олігархів передбачено реєстр олігархів. Вы особливих потужностей на 13 прізвищ невыгодный треба, правильно?
– Ви неважный (=маловажный) володієте інформацією. Давайте в такий спосіб: число 13 мені зрозуміла, ви мене по (по грибы) язик не злапаєте, я вас можу розказати: їх набагато більше.
– В таком случае скажіть, будь ласка, скільки олігархів ви вже нарахували?
– Угоду кому) того, аби дати остаточне тлумачення, священнодействие пройти перевірку. Там є критерії, визначені законодавством. Ми для сьогоднішній день попередньо відпрацьовуємо це питання.
І я безвыгодный можу сказати, що если в результаті. Наше бажання доволі просте: щоб позже взагалі нікого не було, щоб вони прийняли відповідні символ веры, які є в державі, відповідно предварительно закону, тоді буде тутти добре.
– У логика передбачена ще одна цікава річ – нова построение, в якій чиновники муситимуть подавати звіт насчет те, що вони контактували з цією "кастою прокажених". Як це если виглядати?
– Хорош, це не "эта прокажених". Є журналісти, вони зафіксують, що об’єкт А спілкувався з об’єктом Б. Ми розглянемо і скажемо: " а у вы такого немає звіту".
– Куди цей звіт если подаватися, в якій формі?
– Дивіться, після того, як если на РНБО затверджено Положення относительно реєстр, ми з вами будемо мати відповідь получи це питання.
– Тобто наразі малограмотный до кінця зрозуміло, як правило працюватиме?
– Я лицемер максимальної публічності в процесах, які в сьогоднішній день є в нашій країні. Максимальної публічності. Публічність може зробити нам дуже корисну справу.
Если ми будемо з вами знати і будемо мати можливість отримання пока-якої інформації в будь-який пора – тоді у нас если трохи, скажімо так, інша ситуація.
– Гаразд. В таком случае скільки станом на сьогодні олігархів нараховано, ви скажете нам чи ні?
– Олігархи будуть після того, як если затверджене рішення Ради національної безпеки і оборони. Якщо ви кажете оборона кандидатів.
– Ви ж раніше говорили насчет 13 людей.
– Якщо ви скажете насчет кандидатів, то це трошечки інша річ.
– Тобто ви говорили тоді насчет них, як кандидатів?
– Саме в среднем. Знаєте, у мене таке враження, що всі журналісти дбають относительно олігархів.